fredag 9 april 2010

Rebecka & Amadeus...

Usch vilket väder det har varit idag, fuktigt och regnigt, förstör både frisyr och make up. Inte för att jag hade den bästa hårdagen direkt, men värre behöver det ju inte bli! Jag och Valentino mötte upp Rebecka och Amadeus i Hanine C idag för att shoppa en stund och sen köpa dagenslunch, Marabou choklad och smågodis både gott och mättande! Sen har vi bara slappat och tagit det lungt eller jag rättare sagt, Rebecka har hjälpt mig sy upp lite byxor, hittade ett par coola utsvängda braller på Monki för bara 20 :- men de var lite för långa. Hon brukar hjälpa mig med lite sånt ibland eftersom jag inte fick Mvg i det ämnet direkt. Pojkarna har spytt och gjort i blöjan om vart annat, Valentino blir alltid lika glad när han får träffa sin lilla kusin, som faktiskt inte är så liten längre, han växer så det knakar! Nu sover Valentino medan Amadeus myser med sitt eget öra "Akta så du inte drar av dig örat" säger Rebecka och ler. Nu väntar vi på våra män som snart kommer hit, så därför passade jag på att skriva några rader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar