onsdag 7 april 2010

På nya äventyr....fyra månader senare...

Nu sitter jag här i den vita, stora bäddsoffan hemma i min stora systers trea ute i Haninge, det är April nu. Mycket har hänt sedan jag sist skrev. Jag, Mikael och Valentino har börjat ett nytt liv, vi har lämnat tryggheten på Söder för att bo här under en tre månaders period för att sen fortsätta mot en framtid som skrivs dag för dag. Vi har bott här sen början av Mars och vi stor trivs faktiskt!
Valentino har nu hunnit bli sex månader gammal och han är samma glada, underbara pojke som han alltid varit. Han älskar tiden här hos sin moster och sina tre kusiner, det är alltid något kul på gång. Igår tog jag och Valentino pendeln in till stan vilket vi precis börjat vänja oss vid, han sträckte ut armen till alla som satt runt omkring, det är hans nya sätt och vinka men har inte fått till det där med fingrarna än, men han möttes med många leenden.
Två dagar i streck har jag och min svägerska shoppat loss, med pojkarna i varsin bugaboo har vi gjort stan osäker och lyckts få flera bra kap inför våren och så har vi så klart ätit på Pizza Hut, det är ett måste. Jag har precis fyllt år, men har inte hunnit reflektera över min nya ålder, känner mig fortfarande som nitton. Åh vad det är härligt med vår! Äntligen är den här och jag njuter verkligen, våren ger en hopp, glädje och en härlig förväntansfull känsla i hela kroppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar