måndag 14 december 2009

Hemma hos oss...

Jag och Valentino älskar sovmorgnar, oftast till kl. 10 eller 11 och drar oss en stund. Sen blir det kanske lite städning, en sväng till stan, fika med någon rolig människa, vi tycker om att äta mat ute, Pizza Hut är en stor favorit! Eller så förbereder vi oss för kvällen om jag ska ha övning med bandet eller annat smått och gott som brukar hända under en vardag kväll.
Så här under juletiden är det mycket konserter, möten och annat där man ska vara, så jag ser fram emot ledigheten tillsammans med min man.
Valentino älskar att bada, han riktitgt myser i det varma vattnet, han har även börjat sova i sin vagga ett par timmar under natten och på dagarna, vilket man uppskattar. Men bästa platsen är så klart hos mamma, tycker även jag! Och så här ser det ut i vår lilla 1:a på 30 kvm nånting. Vi trivs väldigt bra, men så småningom lär det bli nått större. Älskar inredning på alla sätt och har gjort mitt bästa för att vår lilla kartonglåda ska bli så mysig som möjligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar