måndag 12 oktober 2009

Mysdag

Idag har jag och mina två prinsar spenderat den mesta tiden i sängen och återhämtat oss från alla äventyr nya föräldrar och en bebis kan tänkas vara med om. Vi har sovit mycket och min älskade man gav mig frukost på sängen, vilken skön dag vi har haft vi tre! När klockan slog fyra bestämde vi oss för att äta lunch på Pingvinen, en liten pizzeria som ligger nära oss. Kylan har verkligen börjat slå till nu, så vi tog på oss våra nya vinterjackor och tog en liten sväng runt Söder, mörkret faller tidigt nu och mina värmeljus börjar ta slut. Jag älskar att tända ljus i vår lilla lägenhet och bara mysa i höstmörkret. Efter promenaden blev det en fika med min pappa i kyrkans café, lite te och kaffe. Jätte mysigt! Valentino är så lätt att ha med sig, det är mycket sällan han skriker. Han är så underbar och harmonisk, jag är så förälskad i honom, vill inte släppa honom med blicken. Han är verkligen en go liten pojke och när han ler så smälter mitt hjärta... Mikael & Valentino...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar