onsdag 23 september 2009

23 September 2009

En helt ny dag, började med en skön varm dusch innan morgonmörkret riktigt hade lagt sig. Älskar doften av nyvtättat hår och underbar duscholja.
Men väldigt trött som jag självklart är nu i V. 39 kunde jag inte låta bli att krypa ner i min mysiga säng igen under mitt varma sköna täcke och somnade om efter lite frukost bestående av två goda ostmackor och lite blåbärs soppa, lite nyttig måste man ju vara. Sen väcktes jag av ett samtal från min underbara Micke som var på väg från jobbet för att följa med mig till barnmorskan kl. 10: 30. De var bara upp, hoppa och på med lite korallrött läppglans, god parfym och borsta håret. Men otroligt trött var jag. Men allt gick bra, magen har växt 1 cm och barnet mår bra, men på väg hem slog migränen tyvärr till, så Micke tog hem mig, stoppade mig i sängen och gav mig lite varm soppa, sen somnade vi. Blev lite sur, jag som skulle gå och köpa en nagellack. Har fortfarande lite ont, men mår ändå mycket bättre. Jag och Micke har pratat och drömt om vår lilla höstbebis. Vi längtar, längtar och längtar!
Ibland går jag förbi vår lilla vagga, gungar den fram och tillbaka och tänker, snart kommer vår bebis ligga där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar